FÖRETAGSPARTNERS

Nedan ser du de företag som på ett eller annat sätt har ett partneravtal med Holms GK! Ett stort tack - Ni är alla värdefulla för klubben!

Vill du och ditt företag också kombinera golf + företag? Då har du alla chanser att göra det hos oss:

FÖRETAGSGOLF

Samla era anställda, kunder, samarbetspartners och kom till oss på Holm! Vi kan erbjuda flera olika arrangemang och hjälper gärna till med det administrativa enligt era önskemål. T.ex. registrering, startlistor, scorekort med er logo, resultatlistor etc. Allt för att ni ska få en en så bra dag som möjligt!

Ett populärt upplägg är att ni börjar dagen med kaffe & fralla i restaurangen, som kan kompletteras med en presentation av klubben och banan av vår Klubbchef Magnus Månsson och/eller PRO Filip Freiholtz.

Gemensam start (shotgun) är ett trevligt alternativ och en avslutning med en god lunch i vår restaurang i samband med prisutdelning.

Kontakta oss för möjliga datum och offert på tel. 035-384 00

BLI FÖRETAGSPARTNER

Som företagspartner blir du varje säsong inbjuden till ett event under våren för att träffa alla andra företagspartners för trevlig gemenskap, golf och god mat. (Vi har självklart ett fint prisbord!) Som företagspartner har du även möjlighet till konsultation med vårt pro (kontakta klubbchefen om detta).

Alla våra företagspartners finns samlade på en skylt på vår klubbhusfasad och er logotyp publiceras på vår hemsida. Ni har även möjlighet att synas i våra medlemmars veckobrev vid 2 utvalda tillfällen (Det går även att köpa sig till mer utrymme i dessa veckobrev). På detta sätt når ni ut till ca. 1 400 av våra medlemmar med ett budskap ni själva väljer, tex. ett erbjudanden eller annat ni vill framhålla med ert företag.

FÖRETAGSMEDLEMSKAP

Bli företagsmedlem och spela obegränsat med golf för en person! Antingen för dig själv eller någon annan som är värd det. Ett företagsmedlemskap är ett fullvärdigt golfmedlemskap i klubben och ger dig samma förmåner som en spelrättsinnehavare. Vi ger dig även möjlighet att lägga på lite greenfeebiljetter i paketet för att bjuda kunder, vänner eller andra på golf.

Våra olika medlemspaket:

• Företagsmedlemskap BAS 7 500 kr ex moms 25% (fullvärdig medlem)
  • Företagsmedlemskap PLUS 10 500 kr ex moms 25% (fullvärdig medlem + 5 greenfeebiljetter)
  • Företagsmedlemskap EXTRA 12 500 kr ex moms 25% (fullvärdig medlem + 10 greenfeebiljetter)

Extra greenfeebiljetter kan även köpas i 5-pack för 2 595 kr ex moms 6% (550 kr ink moms/st ... ordinarie pris 2023 är 750 kr)

Vill ni köpa ett paket? Kontakta klubbchef Magnus Månsson på 035-384 00 eller mail: magnus@holmsgk.se

FÖRBETALDA SPEL 2023

Vi har från och med 2022 tagit bort våra 2-bolls och 4-bollskort och ersatt dem med förbetalda spel i begränsad form. Det fungerar på samma sätt att ni som företagspartner bokar en boll eller flera och meddelar oss vilka som ska spela på ER biljett, så ser vi till att personen som kommer ej betalar greenfee. En gång i månaden stämmer vi av hur många spel ni har kvar och meddelar er om det är dags att fylla på, så enkelt för er som möjligt! OBS! Spelen gäller endast under innevarande år, ej förbrukade spel går ej vidare till kommande säsong.

Baspaket:

• 25 spel för 12 975 kr ex moms 6% (519 kr/spel ... ord 708 kr)
  • 50 spel för 24 750 kr ex moms 6% (495 kr/spel ... ord 708 kr)
  • 75 spel för 35 400 kr ex moms 6% (472 kr/spel ... ord 708 kr)
  • 100 spel för 44 800 kr ex moms 6% (448 kr/spel ... ord 708 kr)

Ni kan sedan köpa till spel enligt ovan (eller minsta kvantitet på 10 spel á 5 190 kr ex moms 6%)

Vi ser alla möjligheter för dig som företagspartner hos oss på Holms GK och erbjuder ett brett utbud av aktiviteter för dig som företagare. Vi kan sy ihop ett specialpaket bara för dig och ditt företag. Bl.a. finns möjlighet till:

• Företagsgolf
  • Lunchmöten
  • Minikonferens i vårt konferensrum
  • Köpa reklam i form av skyltar
  • Synas i våra nyhetsbrev
  • Hålsponsor
  • Puttinggreensponsor
  • Parkeringsskylt(ar)

Ja egentligen finns inga begränsningar. Vi sätter oss ner och pratar igenom ett bra avtal för dig/er!

Kontakta klubbchef Magnus Månsson på 035-384 00 eller mail: magnus@holmsgk.se