HOLMS GK - ENKELHET & GLÄDJE MITT I NATUREN

Holms GK har i dag ca 1200 aktiva seniormedlemmar och 100 juniorer. Medlemsformen för seniorer är spelrätter och maximalt antal spelrätter är 1300. Klubben erbjuder ett stort och välskött träningsområde, bra instruktör, trevlig restaurang med god mat och en allmänt familjär stämning. Vår NYA pro Filip Freiholtz gör sitt första år som huvudtränare på klubben 2023.

Klubben driver hela anläggningen själva från och med 1/1-2023.

Restaurangen drivs i klubbens regi sedan 2016 med en anställd meriterad kökschef och personal.

Vi erbjuder en härligt grön bana där alla hål upplevs som "egna rum", våra greener håller alltid en hög kvalitet.

Holms GK har även ett subventionerat spel- och tävlingsutbyte med Rydö GK och Björnhults GK.

VERKSAMHETSIDÉ

Holms GK är en gemytlig golfklubb, som erbjuder en golfanläggning av hög kvalité. Vår generösa bana med utmanande greener, ger både en golf- och naturupplevelse, passande såväl nybörjare, bogey- som elitspelare.

VISION - Holms GK skall vara en av Halmstads mest attraktiva golfanläggning för såväl medlemmar, gäster som företag.